Zdraví
máme jen jedno. A já na to během nošení nepohodlných bot a podpatků zapomněla. Uhnala jsem si po šichtách v práci zánět v noze. A jelikož ani Converse nejsou to pravé ořechové, musela si koupit zdravotní boty.
Sehnat takové boty ale nebylo vůbec jednoduché. Na sportovní sandále a jiné boty v 50 odstínech hnědi nemám ,,chuť'' a klasické sandále z lékarny v práci nosit nemůžu. V Bati jsem ale našla tyhle ucházející kožené sandálky, které byly podle mého názoru trochu ,,přepálené'' ale věřím, že poslouží. V práci už byly otestovány a zatím jednou jako namazanej blesk.
Co vy, hledíte při koupi bot i na pohodlí, stélku, výšku podpatku apod?
*Health
we all have got only one. And I totally forgot about it while wearing bad, high and uncomforatble shoes. This situation got me to the hospital with an inflammation of my foot and I was forced to buy something quality, healthy and good for my feet. Have to say - nothing easy guys. I don't like those sporty outdoor sandals or 50 shades of beige dull ones. Also can't wear classy medical shoes at work either. Then I went to Baťa and found this acceptable pair of leather sandals - quite pricey when I saw them but ok. Do they work? Dammit yes. My feet finally are not fighting a pain or anything else.
So how about you, are you looking at quality, material, shape and heel height while buying a pair of shoes?
What I'm wearing
BAŤA shoes ; ZARA old cardigan ; TOPSHOP mom jeans ; TOPSHOP top ; ZARA bag
Get similar
Advertisement







